LIKE KEDAH FC FAN PAGE

Sponsored Post

Monday 24 November 2014

JERSI KEDAH FA 2015

Secara rasminya, tiga jersi Kedah FA bagi musim 2015 telah diumumkan oleh KFA. Rekaan jersi yang dipilih akan menjadi jersi kebanggaan skuad Helang Merah musim 2015 bagi mengharungi kancah Liga Perdana. Pemenang bagi rekaan jersi Home adalah Mohamad Hafizie Noraziz. Pemenang rekaan jersi Away adalah Harith Hashim. Pemenang rekaan jersi Third pula adalah Mohamad Yusri Saad.

Tahniah diucapkan kepada Harith, Hafizie dan Yusri !

Berikut merupakan Ketiga-tiga Jersi yang telah dipilih:

Jersi Home oleh Mohamad Hafizie Noraziz






Jersi Away oleh Harith Hashim


Jersi Third oleh Mohamad Yusri Saad


Berikut merupakan gambar pemenang-pemenang rekaan jersi bagi kategori Home, Away dan Third bersama Presiden KFA, YAB Dato' Seri Mukhriz Mahathir dan YB Aminuddin Omar.




 Penaja jersi yang baru, Warrix, jenama yang berasal dari Thailand. Persatuan Bolasepak Kedah telah bersetuju dengan tawaran Warrix Sports Co. Ltd yang berpangkalan di Bangkok, Thailand untuk menaja skuad Helang Merah bagi musim 2015. Selain itu, Warrix turut menaja pasukan utama Liga Premier Thailand seperti Chiang Mai FC, Nakhonratchasima Mazda FC.

Penajaan syarikat tersebut adalah meliputi penajaan Kelengkapan pakaian sukan untuk skuad Liga Premier, Piala Presiden dan Piala Belia Kedah. Moto utama Warrix ialah  " Way To Win ! ".



2 comments:

  1. terbaeeekkk.....

    lee5201.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Salam..bila dijangka akan ada dipasaran?xsabaq nk pakai

    ReplyDelete